JollyWoman

Gubitak kilograma nakon porođaja – Kako da bude brzo i jednostavno?

Lepota + Stil
15.09.2020.

Gubitak kilograma nakon porođaja je tipičan ženski problem, koji mnoge mame ne zaobilazi. Iako neke kilograme izgube za veoma kratko vreme, druge mame se muče dugo i ne uspevaju da dođu do cilja i povrate kilažu koju su imale pre trudnoće. Pogledajte neke od najboljih trikova kako da gubitak kilograma nakon porođaja zapravo bude brz i jednostavan proces!

Promene su normalne

Pored toga što beba menja čitav vaš život, njen dolazak na svet donosi i određene promene na telu. Neke su privremene, a neke trajne. Bitno je da znate da je to sasvim normalno i prirodno i da prihvatite svoje telo baš takvo kakvo jeste. 

Mnoge mame izgube nekoliko kilograma već tokom prvih nedelja od porođaja i to je uglavnom višak tečnosti. Ostatak kilograma se gubi postepeno.

Beba je u stomaku bila čitavih devet meseci, zato je sasvim normalno da stomak više nije ravan i zategnut i da će mu trebati više vremena da se vrati na staro. 

Strpljivo sa treniranjem 

Vodite računa o oporavku nakon porođaja i dajte sebi vremena da sve dođe na svoje. Ne žurite sa treninzima, već sačekajte da se potpuno oporavite, a tek kada osetite da biste mogli da se vratite vežbanju posavetujte se sa svojim lekarom. Takođe, neka prvi treninzi obavezno budu lagani i manjeg intenziteta.

Zdrava ishrana je najvažnija za gubitak kilograma nakon porođaja

Posebno ako dojite zdrava ishrana je ključna. Ne hranite samo sebe, već i bebu, te se trudite da se hranite što zdravije. Izbegavajte kafu, gazirana pića, alkohol i cigarete, kao i loše masti i šećere. Nemojte držati nikakvu dijetu, već jedite što više zdravih namirnica i zbog sebe i zbog deteta.

Ne zaboravite na dovoljan unos tečnosti. Pijte što više vode tokom dana, jer je to izuzetno važno i za gubitak kilograma, a i za bebu.

PROČITAJ JOŠ