JollyWoman

Treniranje nakon porođaja – Kada i od čega početi?

Lepota + Stil
28.10.2020.

Treniranje nakon porođaja je tema koja interesuje gotovo sve mame, a posebno one koje inače redovno treniraju. Kada i od čega početi kada je treniranje nakon porođaja u pitanju je glavno pitanje i upravo o tome danas govorimo!

Ne žurite

Ne treba da žurite ni sa čim. Neka prvo oporavak od porođaja prođe kako treba. Najvažnije je da se vi i beba dobro. Suvišni kilogrami će se vremenom redukovati i ne treba da žurite sa treninzima, ako još niste spremni za to. Minimum mora da prođe nedelju dana od porođaja, a ako je u pitanju carski rez onda šest nedelja.

Sve je individualno

Svaka mama je drugačija, svačije telo je drugačije i svaka je imala drugačije porođajno iskustvo. Neka mama je možda imala lakši porođaj, pa se vrlo brzo može vratiti laganom treniranju, dok neka je neka mama možda imala teži porođaj, te i oporavak duže traje.

Popričajte sa ginekologom

O svemu treba da se posavetujete sa svojim lekarom, to je osnovno. On će najbolje znati šta da vam preporuči i sa njim se konsultujte kada je vreme da se vratiti laganim treninzima. Naravno da ne treba odmah da idete u teretanu i podižete preteške tegove, ali možete početi od lakših vežbi.

Krenite postepeno od laganih šetnji, pa onda počnite sa jogom ili pilatesom. Praktikujte vežbe nižeg intenziteta i bez zahtevne opreme. Kasnije ćete sve postepeno povećavati.

Slušajte svoje telo

Ono što je možda i najvažnije je da se ne ugledate na druge mame, već da slušate svoje telo. Vi najbolje znate i osećate da li možete da trenirate, koliko i kada je vreme za to. Nemojte raditi kako neko drugi radi. Gledajući društvene mreže čini se da neke mame pravo iz porodilišta odlaze u teretanu. Ne treba da se ugledate na druge, već da radite po svom osećaju i mogućnostima.

PROČITAJ JOŠ